13 stycznia 2010

Jaki może być powód? Pomocy!!!

Nie dałam rady sama, więc poddaję się i proszę o pomoc. Wczoraj zamieściłam nowy post. Jednak u osób, które mają mnie na liście blogów wcale tego nie widać. Okazuje się, że ostatnią zamieszczoną przeze mnie wiadomością jest ta sprzed 3 tygodni.
 Jeśli ktoś zajrzy tu przypadkiem i wie jak temu zaradzić, będę dozgonnie wdzięczna. Obawiam się, że problem leży po mojej stronie, tylko gdzie???
W Googlach wyczytałam coś o pamięci podręcznej i plikach cookies, niby próbowałam kombinować, ale na nic to.
Pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

  1. U mnie się nie wyświetla nic od Ciebie, poza notką z 18.XII. Jeśli chodzi o pliki coockie to chętnie służę pomocą.
    Jeśli korzystasz z przeglądarki Internet Explorer, otwórz ją ; z paska wybierz NARZĘDZIA->OPCJE INTERNETOWE->historia przeglądania, zaznacz ptaszka->usuń.
    I to wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lejdiku, bardzo Ci dziękuję. Międzyczasie naprawiło się :)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie jesteś na bieżąco ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie tez jestes,tylko nie mam czasu na wpisywanie,:( ale dzis mam :)

    OdpowiedzUsuń