26 kwietnia 2009

No to 3...2...1....STARTUJEMY!

Na początku chcę wyjaśnić, trochę może dziwne i przewrotne motywy zaistnienia mojego bloga. Wcale nie powstał on z wielkiej potrzeby prezentowania 'światu' moich zwyczajnych zainteresowań , pasji etc.
Powody były dwa-bardzo prozaiczne i przyziemne. Po pierwsze: chciałam z czystej ciekawości zobaczyć jak tworzy się bloga i czy dam radę, bo z natury szybko się zniechęcam i nie wierzę często, że uda mi doczłapać do mety. Po drugie: chciałam widzieć na bieżąco, co dzieje się na moich ulubionych blogach, które znalazły się w 'Moim codzienniku'. Wchodzenie na nie przez 'Ulubione' było dość nużące. Dzięki temu osiągnęłam com chciała, może nawet czasem coś nabazgram.
Pozdrawiam samą siebie, ponieważ narazie jestem jedynym gościo-gospodarzem odwiedzającym ten blog :). Pozdrawiam (to tak na przyszłość) wszystkich, którzy zajrzą tu z chęci poczytania, co u mnie słychać, lub trafią zupełnie przypadkowo.


Chyba 100 lat upłynęło od momentu, kiedy powstały te drobiazgi:



























3 komentarze:

  1. Enjoy your blog.So kind.Good luck!
    We hope that we will have the opportunity to make friends with you.
    We invite you to come to our blog. You are welcome any time.

    http://www.china-cutter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Milu :))
    Jak miło, że praktycznie razem zaczynamy przygodę z blogiem. Będzie nam raźniej!
    Jestem bardzo ciekawa Twoich poczynań, więc pokazuj i pisz często!
    Pozdrawiam Cię serdecznie -Penelopa :)

    http://blog.penelopia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mr Lee - thank you very much.
    Penelopo - bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga i czekam z utęsknieniem na nowe wpisy. Nie wiedziałam, że to tak uzależnia :). Co prawda, nie jestem tak produktywna jak inne dekupażystki,ale jak tylko powstanie nowa rzecz na pewno pokażę. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    Milena

    OdpowiedzUsuń