29 stycznia 2010

Nowe wyróżnienie :)


Przyznała mi je osóbka szyjąca piękne torby (te w szarościach zachwyciły mnie szczególnie). Jest autorką bloga Kalisz made. W uzasadnieniu napisała, że robię coś, czego Ona nigdy się nie nauczy. Haft krzyżykowy jest raczej  "sztuką" odtwórczą, ale cieszę się, że spodobał się w moim wykonaniu. Dziękuję bardzo za wyróżnienie i mogę stwierdzić, że dla mnie szycie jest tą dziedziną, o której mam blade pojęcie, a bardzo chciałabym wyczarowywać takie cudeńka.
Teraz o zasadach:
1. wybierz 10 blogów robótkowych i wyślij mailem blogowiczom wiadomość z "logo" wyróżnienia i informacją o swoim wyborze lub zostaw komenterz na ich stronie.
2. W swoim blogu opublikuj post, w którym znajdzie się "logo" wyróżnienia wraz z linkiem do strony tej osoby, która przekazała ci wyróżnienie. Umieść zasady wyróżniania oraz linki do wybranych blogów ( uzasadnienie wyboru mile widziane )
3. Przekazując wyróżnienie zyskujesz promocję własnej strony i pomagasz odkrywać nowe blogi.

Matko, jak mam wybrać spośród moich ulubionych te ulubione??? Ok, ostatnio wyróżniłam wszystkie, więc teraz tylko 10 (w myśl okrutnych reguł):
Penelopa - za to, że z tęsknot za swoim Odysem potrafi "tkać" takie cudeńka
Ewa - za cudowne cieniowania, mój wzór niedościgniony
Jolinka - za wielkie serce - dosłownie i w przenośni
Nettika - za delikatność której mi brak; za język poezji, który trafia do mojego serca
Agnieszka - za cudne decu-pomysły i poczucie humoru
Ania - za piękne hafty własnego autorstwa
Ola - za dowód na to, że praktyka czyni mistrza
Ita - za Jej "kapelusz", z którego co chwila wyciąga niesamowite pomysły dla domu
Jaśmin - za to, że jest "robótkowym Tytanem" i wielką dla mnie inspiracją
Maja - za przewlekłe zawirusowanie mnie miłością do monogramów

Mogłabym podobne uzasadnienia napisać przy każdym z blogów, które są w 'Moim codzienniku' - może jeszcze będzie okazja :)

Pozdrawiam wszystkich gorąco.


7 komentarzy:

  1. GRATULUJĘ! :) wyróżnienie w pełni zasłużone! czekam na nowe NOWOŚCI :)i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję ...dodajesz mi skrzydeł :)) serdecznie gratuluję i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się czyta to co piszesz. Wydajesz się taką ciepłą i spełnioną kobietą. No i mieszkasz w Krakowie, który ja kocham bezwarunkowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci dziękuję za to wyróżnienie. A uzasadnienie mnie roztkliwiło... bo ckni mi się już okrutnie. Cóż, trzeba brać się do pracy i w niej szukać zapomnienia...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia , w pełni na nie zasłużyłaś !
    Tak mi miło ...dziękuję za pamięć!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaledwie kilka dni bylam nieobecna w "swiecie wirtualnym" i ku mojemu milemu zaskoczeniu wszedzie czekaja na mnie niespodzianki. Milenko...serdecznie dziekuje za wyroznienie i wspaniale uzasadnienie.
    Pozdrawiam cieplo...Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję pięknie za wyróżnienie :* az chce się cokolwiek na bloga wklejać.. :)

    OdpowiedzUsuń